среда, 22. јануар 2014.

Uspeh

Bila jednom jedna uspešna  osoba i kako je bila uspešna poznavala je drugu uspešnu osobu. A kako to biva kod uspešmih ljudi, te dve uspešne osobe su se dobro družile zato što su uspešne.
Jedna uspešna osoba bila je uspešna u oblasti ekonomije, prava i administracije - sistemski čovek. Bio je referent prodajne službe u jednom uspešnom privrednom društvu.  Uspeo je da završi faks pre roka i odmah se zaposli. Održava jednu uspešnu vezu sa jednom uspešnom ženom koju uskoro planira da ženi da bi imao i uspešan brak.
Sa druge  strane tu je njegov prijatelj. Uspešani slikar koji je uspešno završavao faks i koji je već imao dosta uspešnih izložbi i prodatih slika. Uspešno je menjao devojke na svakih mesec dana i mogao je da osvoji uspešno bilo koju lepšu žensku. Pored slikarstva uspešno je svirao bubnjeve i imo nekoliko uspešnih bendova.
Jednoga dana seli su uspešni ekonomista i slikar da pijanče. Komšije su i uspešno se druže od kad znaju za sebe. Pijući tako stigli su do tačke otvaranja duše. Ekonomista je rekao:
-"Bre Miloše, od kad si pokazao svoj prvi crtež moje mame mojoj mami, ona se oduševila, evo, i danas ga drži uramljenim. Ja sam pokušavao i pokušavao da nacrtam takav sličan ali nikad mi nije pošlo za rukom"
Na šta je Miloš dodao:
-"Pravo da ti kažem Stefane, ja sam bio oduševljen kako ti brzo možeš da računaš. Sećam se da sam celu olovku istrošio pokušavajući da uvežbam da računam kao ti."
-"Hajde de, kome još treba da računa pored tolkih digitrona. A i sve te žene. Možeš samo da trepneš i da u tvom krevetu bude najlepša i najprsatija devojka u gradu."
-"Šta će mi sve to kad ni jedna nije vredna. Sve bi neku korist od mene. I sve su tako lake. Zato ih tako često i menjam. A vidi tebe, našao si jednu koja ima sve i spremna je da te voli do groba. Evo, uskoro ćeš i da je ženiš. Ja bi baš voleo da osnujem porodicu i da budem finansiski stabilan. Slikanje nema redovnu platu, zdravstveno i penziono."
-"Da, ali ti si slobodan čovek. Niko ti ne govori kad da ustaneš, kako da se obučeš, šta da radiš, kako da razmišljaš. Svoj si čovek!"
"Da, ali za koju cenu..."
I tako su uspešno nastavili da čavrljaju o tuđem uspehu i uspešno nastavili da budu nesrećni.

Нема коментара:

Постави коментар