недеља, 5. јануар 2014.

Baka

Godina 2078.
Sedela je ispred ogledala s kojim se konstatovala šta da obuče i kako da se našminka. Sa android fotelje ju je posmatrala baka, milo i drago - kako to samo bake umeju.
"Ja se sad izvinjanavam što te ostavljam sad ali izlazim sa jednim dečkom."
"Ako, ljubi ga baba. Ni ja sa babom nisam sedela pre 65 godina. Gde blejite?"
"Idemo baba na koncert Atari Teenage Riota"
"Idi bre sine, to matoro u pizdu materinu. Pazite se, svakakih pandura ima sad. Sećam se, kad sam bila baš takva kao ti sad blejući tako posle svirke naišli smo na pajkane tvoj deda i ja.
Ja u panici. Kod sebe ništa ilegalno nisam imala, ali znam da je tvoj deda uvek bio pun trave. Viče on meni da ga uvatim za ruku. I tako me je prvi put zajebao. Vidiš, muškarci nekada nisu imali muda kao što imaju sad. Kad se muva, muva se godinama. A i panduri su bili fini, samo su nam pogledali lične karte i rekli da se ne motamo više po tom kraju jer se tu svašta dešavalo. Evo ti malo džeje sa plantaža da ti se nađe. Poslao deda. Sine! Ah, snimaš me. Ok"
Baba je prišla kameri, sačuvala snimak, prevukla ga na ogledalo kao podsetnik i uz ogledalo stavila nekoliko grama marihuane.

Нема коментара:

Постави коментар